چگونه با از دست دادن فالوور در شبکه های اجتماعی کنار بیایم؟
چگونه با از دست دادن فالوور در شبکه های اجتماعی کنار بیایم؟
با پرسیدن سوال مشابهی قبلا، فقط می خواهم بگویم، ازدحام افرادی که به ناچار روی این سوال کلیک می کنند و به شما می گویند نادیده بگیرید.
الف) فالوورها همه چیز نیستند
ب) رسانه های اجتماعی بی معنی هستند، از آن عبور کنید
ج) کسی که اهمیت می دهد، با زندگی خود کاری انجام دهید
در حالی که همه این پاسخ ها تا حدی دارای حقیقت هستند، برای شما واضح است، همانطور که در زمان پرسیدن سوالم برای من مهم بود.
من همچنین تحت تأثیر از دست دادن فالوورهای اکانت خود قرار گرفتم (که بعداً به آن خواهم پرداخت)، اما چیزی که واقعاً به من کمک کرد این بود که بفهمم چه چیزی باعث از دست دادن فالوورهای من شده است و یاد بگیرم که چگونه از این دلایل جلوگیری یا متوقف کنم.
حالا من یه راه ساده میخوام برای شما معرفی کنم ,استفاده از نرم افزار یتی, حالا بیا راجب یتی بگم که چه کارایی از دستش برمیاد.
یتی با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی قابلیت های زیادی نظیر فالو (بر حسب موقعیت مکانی , علاقه مندی , کاربر های مورد علاقه و ... ) , انفالو , سین کردن استوری , لایک روز مره ,کامنت های هوشمند , امکانات بیشتر
نرم افزار هوشمند یتی
ویژگی های نرم افزار یتی
• دستیابی به رشد سریعتر: در نتیجه داشتن فالورو لایک های اینستاگرام توسط یتی ، بدون نیاز به ماه ها یا سالها منتظر ماندن به سرعت به اهداف خود می رسید. مشاهده شده است که اینفلوئنسرهایی که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال کننده می خرند ، می توانند تا 12 درصد سریعتر از کسانی که هیچ کمکی در این زمینه ندارند ، رشد کنند.
• نرخ تعامل را افزایش می دهد: هنگامی که از استراتژی ای مانند خرید فالوورهای اینستاگرام و لایک ها از پلتفرم های معتبر مانند yetiاستفاده می کنید ، نرخ تعامل کاربران به طور خودکار افزایش می یابد زیرا پست های شما در قسمت اکسپلور برنامه سر و صدای بیشتری ایجاد می کند.
• توجه شما را جلب می کند: اگر در حال تبلیغ برند یا کسب و کار خود هستید ، داشتن یتی برا شما ضروری است ، زیرا افراد به احتمال زیاد متوجه اتفاقات شما می شوند و آنها را دنبال می کنند تا آنها از دست ندهند. هر چیزی که به طور بالقوه می تواند به نفع آنها باشد این درست مانند این است که تا حد امکان خود را بدون هیچ گونه خدمات تبلیغاتی تبلیغ کنید.
• مقرون به صرفه: یتی در مقایسه با سایر استراتژی ها مانند خرید تبلیغات از بسترهای تبلیغاتی اینستاگرام ، خرید فالوور و لایک بسیار ارزان تر است ، اما هنوز هم مزایای بسیاری را ارائه می دهد
• تعداد زیادی دنبال کننده به این معنی است که مردم به کاری که شما انجام می دهید علاقه مند هستند و می خواهند در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند: هرچه تعداد فالوئرهای خود را به کمک یتی افزایش دهید ، احتمال اینکه افراد همچنان حساب شما را دنبال کنند بیشتر است ، که به نوبه خود به این معنی است که آنها به کارهایی که در اینستاگرام انجام می دهید علاقه مند هستند. به یاد داشته باشید که اگر دنبال کنندگان شما هرگز کاهش نمی یابند ، شما محتوای خوبی را ارائه می دهید که آنها را به حساب شما متصل می کند.
• ارتقاء سطح خود: این روزها دشوار است که با تمام سایت های رسانه های اجتماعی همگام باشید. اما اگر با یتی فالوورها و لایک ها را خریداری کنید ، در نهایت دید شما افزایش می یابد و به عنوان یک استراتژی تبلیغ خود عمل می کند . این نه تنها به شما کمک می کند تا به مخاطب متفاوتی برسید ، بلکه حضور خود را در پلت فرم بهبود می بخشد.
• کسب و کار شما را افزایش می دهد: وقتی به کمک یتی تعداد فالوورهای زیادی داشته باشید ، با دسترسی بیشتر به افراد ، برای کسب و کار شما آسان تر می شود. به عنوان مثال ، اگر دنبال کنندگان شما به محصولات شما علاقه مند باشند ، مطمئناً محصولات شما را خریداری کرده و آنها را به دوستان خود نیز ارجاع می دهند. در نهایت ، شما در فروش خود رشد خواهید کرد که یکی از موفقیت آمیزترین دستاوردها برای هر نام تجاری یا کسب و کار است.
• اعتبار شما را افزایش می دهد: داشتن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام توسط یتی یک راه عالی برای ایجاد اعتبار و نشان دادن به مشتریان بالقوه است که شما یک شرکت ثابت هستید. مانند این است که به کسب و کار خود مدرک اجتماعی بدهید ، که در نهایت به فروش کمک می کند.
• دسترسی ارگانیک را افزایش می دهد:. داشتن تعداد فالوورهای بزرگتر به کمک یتی نه تنها به دیده شدن بیشتر کمک می کند بلکه از افزایش مشارکت سایر کاربران نیز سود می برد زیرا آنها می دانند که اگر آنها را بازنویسی کنید یا پست آنها را با همه دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید ، به طور بالقوه توسط بسیاری از افراد قابل مشاهده خواهد بود
من یک حساب کاربری با تقریباً 17 هزار فالوور اجرا می کنم، این یک حساب عمومی است که در آن ویدیوها را از اینترنت به اشتراک می گذارم، اساساً فقط چیزها را بازنشر می کنم. من همچنین یک حساب شخصی با 1.1K اجرا می کنم.
در 5 سال تجربه خود در اینستاگرام، 4 نوع اکانت اصلی پیدا کردم
1. حساب های شخصی برای کاربر معمولی
2. حساب های شخصی برای تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی (مخاطبان بزرگ)
3. حساب های میم (به عنوان مثال، حساب 17K من)
4. حساب های تجاری/برند
دو حساب من در دو دسته از این دسته قرار می گیرند، بنابراین فکر می کنم می توانم در این زمینه به شما کمک کنم.
دلایل از دست دادن فالوور در حساب های شخصی:
از دست دادن فالوور در حساب شخصی را می توان به چند چیز نسبت داد:
1. ممکن است فالوورهای سطحی داشته باشید که اکانت شما را دنبال می کنند
این بدان معناست که اساساً حسابهایی وجود دارند که شما را دنبال میکنند و شما را دنبال کردهاند تا حساب خود را تبلیغ کنند و قصد ندارند شما را برای محتوای شما دنبال کنند.
بسیاری از حساب های تجاری (و همچنین برخی از حساب های شخصی) این کار را برای هدایت ترافیک و توجه به حساب خود انجام می دهند.
علاوه بر مسدود کردن این حسابها، کار زیادی نمیتوانید برای جلوگیری یا توقف آن انجام دهید، بنابراین در درازمدت بیاثر میشوند. شما می توانید با از دست دادن این فالوورها کنار بیایید و بپذیرید که آنها اعداد خالی در تعداد فالوورهای شما هستند و هیچ کمکی به حساب شما نمی کنند. آنها بی اهمیت هستند.
2. شما برای مدت طولانی در پلتفرم غیرفعال بوده اید
در حساب شخصی من در یک مقطع زمانی حدود 1180 فالوور داشتم. من تقریباً یک سال و نیم پستی ارسال نکردم و در نتیجه تعداد فالوورهای من به حدود 990 کاهش یافت. ممکن است آزاردهنده باشد اما باید با این واقعیت کنار بیایید که فالوورها معمولاً شما را بدون قید و شرط فالو نمی کنند مگر اینکه شما با آنها رابطه شخصی دارید این نوع فالوورها برای دیدن شما فالو می کنند. اگر این محتوا را در اختیار آنها قرار ندهید، دلیلی برای ادامه دنبال کردن شما ندارند و پس از آن فالو میکنند.
کنار آمدن با این یک بار دیگر آزاردهنده است، اما به پذیرش این واقعیت مربوط می شود که فالوورها با محتوا می آیند و کمبود محتوا با کمبود فالوور همراه است.
اگر قصد به دست آوردن فالوور دارید، باید قصد ارسال محتوا را نیز داشته باشید
^^این در مورد کیفیت محتوا نیز صدق می کند^^
دلایل از دست دادن فالوورها در حساب میم، اینفلوئنسر اجتماعی یا حساب تجاری/برند:
1. محتوای کم کیفیت
همانطور که قبلا ذکر شد، فالوورها به دلایلی این کار را انجام می دهند و در هر زمانی آزاد هستند. اگر محتوای خود را تغییر داده باشید، یا کیفیت محتوایی را که پستهایتان در زمانی که دنبال میکردند حفظ نکرده یا افزایش داده باشید، نرخ تعامل شما کاهش مییابد و فالوورهای شما علاقه خود را از دست خواهند داد.
2. عدم استفاده از هشتگ یا هشتگ اشتباه
**من می دانم که اینفلوئنسرهای اجتماعی معمولاً از هشتگ استفاده نمی کنند، بنابراین اگر در حساب شما صدق نمی کند این را نادیده بگیرید**
حسابهای میم و اکانتهای تجاری/برند بهشدت به هشتگها بهعنوان راهی برای جلب توجه به پستهایشان و رساندن خود به آنها متکی هستند. من در عرض 4 ماه اکانت خود را به 17 هزار افزایش دادم و تقریباً همه آن را می توان به استفاده از هشتگ اعتبار داد.
هشتگها به مخاطبان هدف شما کمک میکنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند و موفقیت بزرگی را هم برای فالوور و هم برای صاحب حساب ثابت میکنند.
با این حال، بسیاری از مردم از هشتگ های محبوب به جای آنهایی که مستقیماً با حساب کاربری خود مرتبط هستند استفاده می کنند، این می تواند منجر به فالوورهای سطحی شود.
از هشتگ های مرتبط با محتوای خود استفاده کنید، به عنوان مثال. یک حساب آشپزی از #آشپزی #غذا #آشپزها استفاده می کند، نه از برچسب هایی مانند #کفش #موسیقی #حیوانات خانگی.
با نرم افزار یتی هیچ یک از مشکلات بالا را نخواهید داشت
• از دست دادن فالوور در حساب های شخصی (با نرم افزار یتی دیگر فالوری از دست نخواهید داد)
• ممکن است فالوورهای سطحی داشته باشید که اکانت شما را دنبال می کنند (نرم افزار یتی فالور های سحطی شما را شناسی کرده و از حساب شما خارج میکند و فالور ها واقعی به شما میدهد)
• شما برای مدت طولانی در پلتفرم غیرفعال بوده اید (با نرم افزار یتی دیگر در پلتفرم قرار نمی گیرید)
1- از دست دادن فالوورها در حساب میم، اینفلوئنسر اجتماعی یا حساب تجاری/برند
• محتوای کم کیفیت (با نرم افزار یتی نیازی به محتوا سازی قوی ندارید)
• عدم استفاده از هشتگ یا هشتگ اشتباه (با نرم افزار یتی می توانید از هشتگ های واقعی و فعال استفاده کنید)