محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام روی سیاره در سال 2021

محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام روی سیاره در سال 2021


هرگز نباید اهمیت هشتگ ساده اینستاگرام را دست کم بگیرید. این نقش حیاتی در گسترش دسترسی اینستاگرام شما دارد و به توسعه دنبال‌کنندگان شما کمک می‌کند.
هنگامی که Simply Measured  تحقیق ما را در مورد استفاده از اینستاگرام انجام داد ، آنها دریافتند که 88٪ پست های برند شامل حداقل یک هشتگ و پست هایی با حداقل یک هشتگ به طور متوسط 12.6٪ تعامل بیشتری نسبت به پست های بدون آن دارند. مردم از سال 1988 شروع به استفاده از هشتگ های آنلاین روی پلتفرمی به نام IRC – Internet Relay Chat کردند. حتی در آن عصر اینترنت ماقبل تاریخ، مردم به همان دلیلی که امروزه استفاده می‌کنند از هشتگ‌ها استفاده می‌کردند – برای گروه‌بندی پیام‌ها و سایر محتواها در دسته‌ها.
اولین استفاده شناخته شده در رسانه های اجتماعی از هشتگ ها در اکتبر 2007 بود، زمانی که نیت ریدر از سن دیگو، کالیفرنیا، پیام های اجتماعی خود را با #SanDiegoOnFire برچسب گذاری کرد - مردم را در مورد آتش سوزی های منطقه محلی خود در آن زمان آگاه می کرد.
توییتر اولین پلتفرمی بود که در سال 2009 به طور رسمی از هشتگ استفاده کرد، به این معنی که هر برچسبی که با # شروع می‌شد، به‌طور خودکار ابرلینک می‌شد.
طولی نکشید که اکثر شبکه های دیگر از هشتگ ها در پلتفرم خود پشتیبانی کردند. این شامل اینستاگرام نیز می شود که احتمالاً بیشترین میزان استفاده از هشتگ را داشته است. برخلاف توییتر که اکثر مردم توصیه می‌کنند در یک توییت از بیش از دو یا سه هشتگ استفاده نکنید، اینستاگرام استفاده از هشتگ در مقیاس بزرگ را تشویق می‌کند. معمولاً افراد تا 20 هشتگ را در یک پست قرار می دهند و بسیاری از آنها از حداکثر مجاز استفاده می کنند - 30 هشتگ.

از هشتگ ها برای کمک به گروه بندی محتوا استفاده می شود. اینها می‌توانند هشتگ‌های عمومی باشند که همه استفاده می‌کنند – در این صورت شما پست‌ها و تصاویر خود را با دیگرانی که محتوای مشابه آپلود می‌کنند گروه‌بندی می‌کنید. از طرف دیگر، بسیاری از کسب‌وکارها هشتگ‌های ویژه ایجاد می‌کنند تا علاقه خود را افزایش دهند و پست‌های مربوط به یک محصول یا کمپین خاص را با هم ادغام کنند.
اکثر کاربران اینستاگرام دوست دارند فالوورهای خود را افزایش دهند. اما فایده ای ندارد که توسط شخصی با علایق کاملاً متفاوت با شما دنبال شوید. با استفاده از هشتگ های مناسب با محتوای خود، پست های خود را در دسترس افرادی قرار می دهید که به موضوعات مشابه علاقه دارند. و اگر پست‌های شما را دوست داشته باشند، احتمالاً شما را دنبال می‌کنند به این امید که محتوای بیشتری در همان موضوع ببینند.
حتی اگر مردم تا حد فالو کردن شما پیش نروند، ممکن است محتوای شما را که هنگام جستجوی یک هشتگ خاص با آن مواجه می‌شوند، دوست داشته باشند. وقتی از هشتگ ها استفاده می کنید، به طور موثر به اینستاگرام کمک می کنید پست های خود را مرتب و سازماندهی کند - به آنها کمک می کنید به افرادی دسترسی پیدا کنند که برای آنها ارزش قائل هستند.


چگونه بهترین هشتگ های اینستاگرام را پیدا کنیم؟

اینستاگرام زمانی که سازندگان از هشتگ های مختلف در پست های مختلف استفاده می کنند، به جای استفاده از بلوک یکسانی از هشتگ ها در هر پست، آن را دوست دارد . این بدان معناست که شما باید یک کتابخانه از هشتگ ها یا گروه های هشتگ با تغییرات جزئی ایجاد کنید و سپس ترکیب مناسبی از هشتگ ها را برای هر پست انتخاب کنید.
برای یافتن هشتگ های مناسب برای استفاده در محتوای اینستاگرام خود، کارهایی که می توانید انجام دهید این است:
1.    از عملکرد جستجوی اینستاگرام استفاده کنید. فقط یک کلمه کلیدی مرتبط با پست خود را وارد کنید و تب Tags را انتخاب کنید. سپس اینستاگرام لیستی از هشتگ ها را در اختیار شما قرار می دهد. به دنبال برچسب های مرتبط با استفاده معقول (حدود 50 هزار نفر) باشید که آنقدر محبوب نیستند که پست های شما گم شوند.
2.    از هشتگ هایی استفاده کنید که دیگران در حوزه یا صنعت شما از آن استفاده می کنند.
3.    بررسی کنید که رقبای شما چه می کنند. پست‌های آن‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هشتگ‌ها بخشی از کمپین خاصی نیستند که اجرا می‌کنند. سپس غیر مارک ها را بگیرید و از آنها استفاده کنید.
هنگامی که یک لیست خوب از هشتگ ها برای انتخاب دارید، در اینجا یک هک واقعا آسان وجود دارد که می توانید از آنها برای آماده سازی آنها استفاده کنید. ابتدا آنها را به گروه های مرتبط 8 تا 15 تایی تقسیم کنید. هنگامی که آنها را مرتب کردید، از ویژگی جایگزینی متن گوشی هوشمند خود برای اضافه کردن میانبر برای هر یک از گروه ها استفاده کنید. ساده ترین کار این است که فقط از چیزی مانند "ht1"، "ht2" و غیره استفاده کنید. با این حال، می توانید از هر میانبری که می خواهید استفاده کنید. از آنجا، فقط باید هشتگ ها را به عنوان متن اضافه کنید تا هنگام تایپ میانبر، آنها را پر کنید.
________________________________________
انواع هشتگ اینستاگرام

اکثر هشتگ های اینستاگرام گسترده و در سطح موضوعی هستند. این باعث می شود آنها برای هر کاربر اینستاگرامی که محتوای مربوط به آن هشتگ را اضافه می کند مفید باشد. با این حال، گاهی اوقات به هشتگ هایی نیاز دارید که کمی هدفمندتر باشند. هشتگ های هدفمندتر نیز تمایل به رقابت کمتری دارند.
1. هشتگ های برند
بسیاری از برندها هشتگ های مرتبط با برند یا محصولات خود ایجاد می کنند. یک نمونه عالی از این شرکت جهانی نوشیدنی کوکاکولا است. آن‌ها مردم را تشویق می‌کنند تا با استفاده از هشتگ #ShareACoke، عکس‌های خود را در حال اشتراک‌گذاری یک بطری کوکاکولا پست کنند. این همچنین یک راه عالی برای دریافت محتوای تولید شده توسط کاربر است که می توانید از آن (با اجازه) در بازاریابی خود استفاده کنید.
یک نکته سریع در مورد هشتگ های مارک دار: به جای نام برند خود، روی برچسب خود یا هشتگ مربوط به ارزش پیشنهادی خود تمرکز کنید. احتمالاً افراد بیشتری نسبت به استفاده از #کوکاکولا از هشتگ #ShareACoke استفاده می کنند.
2. هشتگ های دسته بندی
هشتگ‌های دسته‌بندی می‌توانند گسترده باشند، اما شما می‌خواهید که آنها را کاملاً با موضوع محتوای خود مرتبط نگه دارید. بنابراین، اگر تصویری از خود در حال اجرای یک مسابقه جاده ای مانند ماراتن شیکاگو به اشتراک می گذارید، بهتر است به جای #Trail Running به دسته هایی مانند #دویدن و #ماراتن بچسبید. این هشتگ ها معمولاً به هیچ برندی متصل نیستند و تمرکز کمتری دارند. توصیه می‌کنیم از هشتگ‌های دسته‌بندی استفاده کنید که تا حد امکان متمرکز هستند.
3. هشتگ های رویداد
همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید هشتگ های رویداد مربوط به یک رویداد خاص است. بنابراین، با استفاده مجدد از ماراتن شیکاگو به عنوان مثال، ممکن است از #ChicagoMarathon یا حتی #ChicagoMarathon2021 استفاده کنید. هشتگ های رویداد به رویدادهای سنتی نیز محدود نمی شوند. می‌توان از آن‌ها برای برچسب‌گذاری محتوای شما برای نمایش‌های تلویزیونی (#QueerEye)، رویدادهای ورزشی بزرگ (#المپیک)، کنفرانس‌ها (#MozCon) و موارد دیگر استفاده کرد.
4. هشتگ های کمپین
بسیاری از برندها از هشتگ های کمپین برای سازماندهی محتوایی که در یک کمپین خاص ایجاد می کنند استفاده می کنند. اینها معمولاً کوتاه مدت استفاده می شوند و فقط تا زمانی که کمپین طول می کشد. هشتگ های کمپین زیادی را برای راه اندازی محصول خواهید دید.


100 هشتگ محبوب اینستاگرام
در حال حاضر 30 هشتگ محبوب اینستاگرام به شرح زیر است:
1.    #عشق
2.    #اینستاگو   
3.    #عکس روز   
4.    #روش
5.    #زیبا
6.    #خوشحال
7.    #جذاب
8.    #tbt
9.    #like4like
10.    #بیا دنبالم
11.    #picoftheday
12.    #دنبال کردن
13.    #من
14.    #سلفی
15.    #تابستان
16.    #هنر
17.    #به صورت روزانه
18.    #دوستان
19.    #بازنشر کن
20.    #طبیعت
21.    #دختر
22.    #تفریح
23.    #سبک
24.    #لبخند
25.    #غذا
26.    #نصب کنید
27.    #likeforlike
28.    #خانواده
29.    #مسافرت رفتن
30.    #تناسب اندام