9 نکته برای موفقیت در استوری اینستاگرام

9 نکته برای موفقیت در استوری اینستاگرام


1. از هشتگ ها و برچسب های مکان برای افزایش دسترسی خود استفاده کنید
هشتگ ها
احتمالاً قبلاً دیده‌اید که چگونه در پست‌های معمولی اینستاگرام خود، افزودن هشتگ‌ها اغلب لایک‌ها، نظرات و بازدیدهای بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
این به این دلیل است که پست شما را برای افرادی که هنوز شما را فالو نمی‌کنند، اما وقتی هشتگ را جستجو می‌کنند، پیدا کرده‌اند، قابل مشاهده‌تر و به راحتی قابل دسترسی است.
همین قانون در مورد استوری های اینستاگرام نیز صدق می کند.
یکی از بهترین نکات استوری اینستاگرام اضافه کردن یک یا دو هشتگ به استوری های خود است. دیوانه نشوید و 10 را اضافه کنید. در یک پست معمولی به راحتی می توانید از این موضوع خلاص شوید. در Stories، املاک شما بسیار محدودتر است.
اگر از ظاهر هشتگ ها در استوری خود خوشتان نمی آید، سعی کنید آنها را زیر یک برچسب پنهان کنید!
دو راه برای اضافه کردن هشتگ وجود دارد. یک ویژگی واقعی هشتگ در زیر انتخاب استیکر (ردیف بالا، سمت راست) وجود دارد. IG فقط یک بار به شما امکان می دهد از آن استفاده کنید.

پس از آن، باید هشتگ را با استفاده از ابزار تایپ متن معمولی وارد کنید.
برچسب های موقعیت مکانی
آیا می دانستید که وقتی موقعیت مکانی خود را به پست های معمولی اینستاگرام خود اضافه می کنید، عملکرد را بهبود می بخشد؟
هنگامی که مکانی را به استوری های IG خود اضافه می کنید، ممکن است به خوبی چنین چیزی را تجربه کنید. این نیز در زیر برچسب ها (ردیف بالا، سمت چپ) موجود است.
این یک راه ساده برای افزایش دید شماست.

2. داستان های مهم را در نکات برجسته خود ذخیره کنید
همانطور که قبلاً گفتیم، استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت فعال می ماند. تنها راه برای جلوگیری از این امر این است که آنها را در قسمت هایلایت خود ذخیره کنید. 
وقتی این کار را انجام می‌دهید، داستان تا زمانی که تصمیم بگیرید آن را حذف کنید، در آنجا باقی می‌ماند.
با این حال، در اینجا متوقف نشوید. با دادن یک "پوشش" که با برند شما مطابقت دارد، با نکات برجسته خود سازگاری ایجاد کنید.
می توانید این کار را با ضربه زدن روی یکی از هایلایت ها، ضربه زدن روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست، ضربه زدن روی Edit Highlights و ضربه زدن روی Edit Cover انجام دهید.
نکات برجسته باعث می شود که بهترین ها را از هر دو دنیا دریافت کنید. می‌توانید از قدرت استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید  و  بیش از 24 ساعت از آن استوری‌ها استفاده کنید. پیروزی!
نکات برجسته خود را بر اساس موضوع سازماندهی کنید، بنابراین برای دنبال کنندگان شما آسان است که آنها را پیمایش کنند.
3. حداقل یک بار در روز پست کنید تا در صدر فیدهای خبری مردم بمانید
یکی از دلایلی که استوری ها بسیار قدرتمند هستند این است که شما را در صدر فیدهای خبری مردم قرار می دهند. نام تجاری شما این است  تا  بیش از پیش مشهود است. این با یک پست معمولی که ممکن است در فید کسی دفن شود بسیار متفاوت است. حتی اگر اینطور نباشد، آنها به راحتی می توانند بدون نگاه دوم از کنار آن عبور کنند.
اما - و این مهم است - تکرار کنید، استوری های شما پس از 24 ساعت از بالای صفحه محو می شوند، حتی اگر آنها را در قسمت هایلایت خود ذخیره کنید. این بدان معناست که اگر می‌خواهید در آنجا بمانید، باید حداقل هر 24 ساعت یک بار یک استوری جدید ارسال کنید.
شما قبلاً می دانید که ثبات در رسانه های اجتماعی کلیدی است. استوری های اینستاگرام شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. استفاده از این ویژگی یک بار در هفته نتایج زیادی را به همراه نخواهد داشت. آن را به یک عادت همیشگی تبدیل کنید و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.


4. با پرسیدن سوال و برگزاری نظرسنجی، تعامل را افزایش دهید
مردم  فرصتی را دوست دارند  که در مکالمه شرکت کنند. به همین دلیل است که دعوت از آنها برای به اشتراک گذاشتن افکار خود با شما می تواند بسیار مفید باشد. خوشبختانه، IG Stories این کار را آسان کرده است.
در زیر استیکرهای خود، پنج گزینه وجود دارد که باید بررسی کنید:
1.    نظرسنجی
2.    سوالات
3.    امتحان
4.    چت کنید
5.    نوار لغزنده
هر پنج مورد از کاربر را دعوت می کنند تا در برخی ظرفیت ها شرکت کند و با شما تعامل داشته باشد. آنها به مردم دلیلی برای توقف و نگاه دقیق تر می دهند.
IG Stories ابزاری پویا است که می توانید از آن برای ارتباط واقعی با مخاطبان خود استفاده کنید. از این پنج ویژگی استفاده کنید تا مردم با برند شما ارتباط برقرار کنند.
5. از Stories برای ارسال ترافیک به سایت خود استفاده کنید
قبلاً گفته بودیم، اما باید تکرار شود. رسانه های اجتماعی ابزاری برای بازگرداندن افراد به وب سایت شما هستند. جادو معمولاً در آنجا اتفاق می افتد.
ساده‌ترین راه برای انجام این کار با Stories استفاده از ویژگی “swipe up” است. اینجاست که می‌توانید پیوندی اضافه کنید و وقتی افراد به سمت بالا بکشند، IG آنها را به آن صفحه می‌فرستد.
با این حال، برای دسترسی به این ویژگی به حداقل 10000 فالوور نیاز دارید. اکثر ما بیش از 10000 دنبال کننده نداریم. بعد چی؟
پاسخ: پیوندی که در بیو خود استفاده می کنید بسیار مهم تر می شود.
در داستان‌های خود (و پست‌های معمولی‌تان، در صورت لزوم، همیشه باید توجه افراد را به پیوند موجود در بیو خود معطوف کنید. اما توجه داشته باشید: IG تنها یک پیوند را به شما می دهد. این  تنها  پیوند قابل کلیکی است که در صفحه خود دریافت می کنید. حتی اگر URL را به طور کامل در یک پست یا استوری تایپ کنید، قابل کلیک نخواهد بود!
خوشبختانه، خدمات شخص ثالثی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید که به شما یک پیوند "مستر" می دهد تا در بیو خود قرار دهید. هنگامی که افراد روی آن کلیک می کنند، به صفحه ای با لیستی از پیوندهایی که می توانید ارائه دهید هدایت می شوند. به عبارت دیگر، شما فقط به یک مورد محدود نخواهید شد. بحران جلوگیری شد.
غذای آماده: "پیوند در بیو" را در استوری های خود ذکر کنید.
6. چندین داستان را در یک زمان برنامه ریزی کنید تا صدای برند و زیبایی شناسی خود را حفظ کنید
از آنجایی که استوری‌ها نسبت به پست‌های معمولی معمولی‌تر هستند و تقریباً برای انجام فوری ساخته شده‌اند، اشتراک‌گذاری آنها بدون فکر زیاد آسان است.
برای روشن بودن، استوری ها در واقع بسیار معمولی تر از پست های معمولی هستند. آنها واقعاً به همان توجه به جزئیات و ویرایش نیاز ندارند. این طبیعت آنها نیست.
با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید آنها را بدون مراقبت در دنیا پست کنید.
به ایجاد یا حداقل برنامه ریزی در یک زمان کمک می کند. به این ترتیب، می‌توانید مطمئن شوید که نام تجاری و پیام‌های شما در داستان‌های متعدد یکسان و منسجم است.
به فونت ها، رنگ ها، پس زمینه ها، برچسب ها و موسیقی هایی که استفاده می کنید توجه کنید. آیا آنها با هم از یک داستان به داستان بعدی می روند؟ به یاد داشته باشید: شما می خواهید اینستاگرامرها استوری های شما را تماشا کنند و بدانند که متعلق به برند شما هستند .
7. پست های افراد دیگر را در استوری های خود به اشتراک بگذارید
فقط تمام محتوای خود را پست نکنید. در واقع چیزی به نام "خستگی برند" وجود دارد، و دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. مردم در نهایت از دیدن پست هایی که صرفا برای تبلیغ برند شما وجود دارد خسته می شوند.
به اشتراک گذاری پست های دیگران یک راه عالی برای ایجاد شبکه، ایجاد روابط جدید و افزایش ترافیک و تعامل شما در طول زمان است.
برای اشتراک‌گذاری پست شخصی، به سادگی روی نماد سمت راست زیر عکس او ضربه بزنید. با این کار پنجره جدیدی باز می شود که در آن گزینه «افزودن پست به استوری خود» را مشاهده خواهید کرد.

اگرچه آن شخص اعلانی دریافت می‌کند که پست او را در استوری خود به اشتراک گذاشته‌اید، راه بیشتری را طی کرده و دوباره او را در آن تگ کنید. این به آنها کمی بیشتر در معرض دید قرار می دهد و مشخص می کند که محتوا را از کجا آورده اید.
نکته جانبی: این فرصت عالی برای به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است. فرض کنید شما یک برند لباس دارید و یک خریدار یک عکس سلفی در لباس شما ارسال می کند و شما را تگ می کند یا از یک هشتگ مارک دار (یا هر دو) استفاده می کند. این UGC است و اساساً تبلیغات رایگان است.
از این لحظه استفاده کن! تصویر آن شخص را در استوری خود به اشتراک بگذارید. مردم دوست دارند برجسته شوند و از این شناخت قدردانی خواهند کرد. و می توانید به دنبال کنندگان خود نشان دهید که خریداران وفاداری دارید که برند شما را دوست دارند.
این یک وضعیت برد-برد است.
حتماً یک یادداشت تشکر سریع به داستان اضافه کنید و از کلمات محبت آمیز تشکر کنید.
8. سعی کنید به جای دوربین اینستاگرام از دوربین گوشی خود استفاده کنید
درست است، ضبط درست در اینستاگرام کمی در زمان شما صرفه جویی می کند، اما ممکن است به خوبی متوجه شوید که دوربین گوشی شما کیفیت بهتر و وضوح بالاتری تولید می کند. علاوه بر این، قبل از ارسال پست در اینستاگرام، کمی آزادی بیشتری برای ویرایش محتوا خواهید داشت، به خصوص اگر از برنامه های شخص ثالث اضافی استفاده می کنید.
به یاد داشته باشید که به صورت عمودی ضبط کنید، زیرا داستان های IG اینگونه است. برای چشم خوشایندتر است.
9. لایو در اینستاگرام بروید
ما می دانیم که پخش زنده می تواند بسیار ترسناک باشد. اگر بهم ریختی چی؟ چه می شود اگر به کلمات خود دست و پنجه نرم کنید؟ اگر هنگام صحبت به طور تصادفی تف کنید چه؟
نگران نباشید، زیرا هیچ کس از شما انتظار ندارد که کامل باشید. در واقع، یکی از دلایلی که ویدیوهای زنده بسیار قدرتمند هستند این است که آنها معتبر و ارگانیک هستند. دنبال کنندگان شما  می خواهند  افراد واقعی پشت برند شما را ببینند.
به عنوان یک امتیاز اضافی، وقتی لایو می‌شوید، اینستاگرام یک اعلان برای فالوورهای شما ارسال می‌کند و به آنها اطلاع می‌دهد که باید وارد شوند.
Live Stories روشی هوشمندانه برای برقراری ارتباط با مخاطبان و تعامل به روشی کاملاً متفاوت است.
می‌توانید پشت صحنه فیلم‌ها، مصاحبه‌ها، پرسش و پاسخ، دموها یا آموزش‌ها، و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید که برای مخاطب هدف شما ارزش و اهمیت دارد، انجام دهید.