جمعیت شناسی اینستاگرام در سال 2021
جمعیت شناسی اینستاگرام در سال 2021
آمارهای مهم کاربران برای بازاریابان
دقیقاً یک میلیارد نفری که هر روز از اینستاگرام استفاده می کنند
چه کسانی هستند؟ درک هوشمندانه جمعیت شناسی اینستاگرام
برای بازاریابان باهوش ضروری است.
مشخصات جمعیتی اینستاگرام راهی برای بازاریابان فراهم می کند تا افراد پشت اعداد را بشناسند.
و با بیش از یک میلیارد نفر در شبکه های اجتماعی در سراسر جهان ، افراد زیادی برای شناختن وجود دارد.
بینش های جمعیت شناختی باید استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما را آگاه کند ، به خصوص اگر در این پلت فرم تازه کار هستید . همچنین می توانید از جمعیت شناسی برای مقایسه مخاطبین فعلی اینستاگرام خود با مخاطبانی که می خواهید از طریق بازاریابی ارگانیک یا تبلیغات اینستاگرام به آنها دسترسی پیدا کنید ، استفاده کنید .
با سن ، مکان ، جنسیت و سایر مشخصات جمعیتی اینستاگرام آشنا شوید تا بتوانید استراتژی و محتوای خود را برای مخاطبان مناسب تنظیم کنید.
اطلاعات عمومی جمعیت شناسی اینستاگرام
تحقیقات جمعیتی اینستاگرام خود را با این آمار کلیدی مقایسه کنید:
• به گفته SEMrush ، 1.2 میلیارد نفر : تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد که در اکتبر 2020 در اینستاگرام فعال بودند.
• 500 میلیون : تعداد حساب هایی که هر روز استوری های اینستاگرام را مشاهده می کنند (تا سال 2019).
• 1.16 میلیارد نفر : مخاطبان بالقوه به دنبال تبلیغ کنندگان در اینستاگرام هستند (تا سال 2020).
• 90 میلیون : تعداد افرادی که هر ماه برچسب های محصولات اینستاگرام ضربه می زنند (تا سال 2018).
• از هر 10 نفر در اینستاگرام 9 نفر یک حساب تجاری را دنبال می کنند (تا سال 2019).
• 2.54 میلیارد نفر : تعداد افراد فعال روزانه که از یکی از خانواده برنامه های فیس بوک استفاده می کنند (تا Q3 2020).*
• 25.57 دلار : متوسط درآمد برای هر فرد برای خانواده برنامه های فیس بوک در سال 2019.
• 3٪ : حاشیه خطای تخمین زده شده توسط فیس بوک در معیارهای خانواده (تا سال 2020) وجود دارد.
*آمارهای رسمی اینستاگرام در گزارش فیس بوک تحت معیارهای خانواده ظاهر می شود ، که تعداد افراد منحصر به فردی را که از فیس بوک ، اینستاگرام ، مسنجر و/یا واتساپ در یک دوره معین استفاده می کنند برآورد می کند. کمتر از 3 نفر از هر 10 آمریکایی می دانند که Instagram و Whatsapp متعلق به فیس بوک هستند.
افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند بیشترین احتمال را دارند که در سایر شبکه های اجتماعی - به ویژه فیس بوک ، یوتیوب ، توییتر و TikTok فعال باشند. نظرسنجی اخیر از کاربران بالای 16-64 می یابد که تقریبا نیمی از کاربران اینستاگرام نیز TikTok استفاده .
جمعیت شناسی سن اینستاگرام
• جوانان 25-34 ساله بیشترین مخاطب تبلیغاتی را در اینستاگرام نشان می دهند و گروه سنی 18-24 ساله نیز از نزدیک آنها را دنبال می کند.
• مردان در این گروه های سنی کمی بیشتر از زنان هستند. با این حال ، تعداد زنان در بین کاربران 35 به بالا بیشتر از مردان است
هرچه کاربر اینستاگرام جوانتر باشد ، بیشتر احتمال دارد که چندین بار در روز از این شبکه اجتماعی استفاده کند. نظرسنجی توسط Ipsos را تجزیه می کند درصد افرادی که لاگین بیش از یک بار در روز از نظر سن:
• 18 تا 24 سال: 67٪
• 25 تا 34 سال: 60
• 35 تا 44 سال: 49 درصد
• 45-54 ساله: 43٪
• 55+ سال: 31
نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که 11 درصد از والدین آمریکایی می گویند کودکان 9 تا 11 ساله آنها از اینستاگرام استفاده می کنند. اینستاگرام از دارندگان حساب حداقل 13 سال سن می خواهد ، اما کاربران جوانتر می توانند حساب هایی را مدیریت کنند که توسط والدین یا سرپرستان اداره می شود.
جمعیت شناسی موقعیت مکانی اینستاگرام
از نظر میزان تبلیغات ، کشورهای برتر و مناطق دارای بیشترین مخاطب در اینستاگرام ایالات متحده ، هند ، برزیل ، اندونزی و روسیه هستند. بین اکتبر 2019 و 2020 ، هند شاهد رشد 20 درصدی در تعداد مخاطبان آگهی خود بود - سرعتی که به زودی می تواند شاهد پیشی گرفتن این کشور از ایالات متحده برای مقام برتر باشد.
کانون توجه آمریکا
آمار بر اساس جدیدترین یافته های مرکز تحقیقات پیو
• 37 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند
• تنها 8 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده بالای 65 سال از اینستاگرام استفاده می کنند ، در حالی که 46 درصد برای فیس بوک و 11 درصد برای LinkedIn استفاده می کنند.
• 43 درصد از زنان در ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند ، در حالی که 31 درصد از مردان
• اینستاگرام بیشتر بین بزرگسالان اسپانیایی (51٪) ، سیاهپوستان (40٪) و سفید (33٪) بزرگسالان محبوب ترین است.
• اکثر کاربران اینستاگرام در ایالات متحده در مناطق شهری (46) ، پس از حومه (35)) و روستایی (21 live) زندگی می کنند.
• 43 adults از بزرگسالان ایالات متحده فارغ التحصیل کالج هستند ، در حالی که 37 some برخی از کالج دارند و 33 may ممکن است دبیرستان را تمام کرده باشند یا نکنند
• از هر 10 کاربر اینستاگرام 6 نفر روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند
کانون توجه هند
• هند یکی از اولین بازارهایی بود که Instagram Reels و تب Reels را آزمایش کرد
• هند همچنین یکی از اولین کشورهایی بود که اینستاگرام Live Rooms را راه اندازی کرد ، جایی که حداکثر چهار نفر می توانند با هم زندگی کنند
• هند بزرگترین بازار کاربران فیس بوک و واتساپ است
• TikTok از ژوئن 2020 در هند ممنوع شده است
• Instagram Lite ، یک نسخه اندرویدی کوچک و سریع این برنامه ، در هند در دسامبر 2020 برای مردم منطقه با دسترسی محدود به داده ها منتشر شد. این برنامه از Reels ، IGTV یا Instagram Shopping پشتیبانی نمی کند
• زبانهای ارائه شده در اینستاگرام لایت عبارتند از بنگلا ، گجراتی ، هندی ، کانادایی ، مالایالامی ، مراتی ، پنجابی ، تامیل و تلوگو
• طبق گزارش ClanConnect ، 63 درصد از محبوب ترین افراد تأثیرگذار در هند در زمینه سرگرمی کار می کنند
• به گفته ClanConnect ، تأثیرگذاران غذا ، تحصیل ، امور مالی و حرفه ای بیشترین مشارکت را دریافت می کنند
• 2 مورد از 5 آهنگی که بیشتر در سراسر جهان در Reels به اشتراک گذاشته شده است از هنرمندان هندی است
متوسط درآمد فیس بوک برای هر کاربر در ایالات متحده و کانادا 11 برابر بیشتر از منطقه آسیا و اقیانوسیه است. به گفته فیس بوک ، تفاوت "عمدتا به دلیل اندازه و بلوغ" بازارهای تبلیغات آنلاین و تلفن همراه در هر منطقه است. آمار برای اینستاگرام منتشر نشده است ، اما به احتمال زیاد شبیه هم هستند.
گزارش سالانه فیس بوک 2020 نشان می دهد که درصد حساب های تکراری "به طور معنی داری در بازارهای در حال توسعه مانند فیلیپین و ویتنام در مقایسه با بازارهای توسعه یافته بیشتر است." به طور کلی ، بزرگترین رشد نسبی در اندازه مخاطبان تبلیغات اینستاگرام در کشورهای شرق آسیا اتفاق افتاد.
متوجه چیزی شده اید؟ اینستاگرام از سال 2014 در چین مسدود شده است.
جمعیت شناسی جنسیت اینستاگرام
هنگام بررسی جمعیت شناسی جنسیتی در اینستاگرام ، باید توجه داشت که این سایت سه گزینه را ارائه می دهد: مرد ، زن و مشخص نشده. در حالی که "مشخص نشده" در دسترس است ، تحقیقات و گزارشات زیادی محدود به طبقه بندی های دوتایی است.
• 51 درصد از مخاطبان تبلیغاتی اینستاگرام زن و 49 درصد مرد را معرفی می کنند. (ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک اطلاعات مربوط به جنسیت های غیر دوتایی را گزارش نمی کنند.)
کانون توجه آمریکا
• در میان بزرگسالان در ایالات متحده ، 43 درصد از زنان در اینستاگرام هستند ، در حالی که 31 درصد از مردان مرکز تحقیقات پیو را یافته اند
• بر اساس مطالعه مرکز تحقیقات Pew در سال 2019 ، 62 درصد از کاربران جدید ایالات متحده در اینستاگرام به عنوان زن شناخته می شوند که محدود به جنسیت های دوتایی است. 38٪ هویت مردانه
کانون توجه هند
• 72.5 of از کاربران اینستاگرام در هند مرد هستند ، در حالی که 27.5 female زن هستند ، Statista می یابد
• بیش از نیمی از زنانی که در هند زندگی می کنند از وجود اینترنت تلفن همراه بی اطلاع هستند