بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام
بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام
به سختی می توان باور کرد که اینستاگرام با توجه به حضور گسترده در بازار رسانه های اجتماعی کمتر از یک دهه است که وجود دارد.
اینستاگرام از این ایده متولد شد که مردم می خواستند عکس های بی نقص و آنلاین را برای تماشاگران خود در اینترنت ارسال کنند. افزودن گزینه های فیلترینگ به برنامه تنها چیزی بود که باعث شد اینستاگرام به عنوان یک حس رسانه های اجتماعی مطرح شود.
اکنون کاربران می توانند با تغییر فیلترها به رنگهای تک رنگ یا قهوه ای یا وضوح بیشتر نور و شکل ، از فیلترها برای جلوه دادن عکس های خود استفاده کنند. تعداد کاربران اینستاگرام افزایش یافت زیرا تعداد بیشتری از کاربران احساس می کردند تصاویر آنها اکنون شایسته ارسال است.
در سال 2012 ، بنیانگذاران اینستاگرام با حدود 50 میلیون کاربر در سراسر جهان ، این برنامه را به مبلغ 1 میلیارد دلار به فیس بوک فروختند . در حال حاضر بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد و ارزش آن 100 میلیارد دلار تخمین زده می شود.
این برنامه از استفاده توسط افراد در مقام شخصی به برنامه های تجاری تبدیل شده است ، جایی که بازاریابی اینستاگرام موفقیتی سرسام آور را نشان داده است. این کاربران از دنباله های بزرگ خود برای ترغیب آنها به استفاده از محصولات و خدمات خاصی استفاده می کنند. برای برخی ، این منبع اصلی درآمد آنها است و بسیاری از آنها تعجب می کنند که چگونه این کار را انجام می دهند.
الگوریتم اینستاگرام
مانند همه بسترهای رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو ، اینستاگرام تحت الگوریتم پیچیده ای اداره می شود ، که درک آن دشوار است اما یک هدف ساده دارد.این الگوریتم برای سازماندهی محتویات موجود در فید شما با توجه به تنظیمات دلخواه شما وجود دارد. در حالی که ممکن است کاربر عادی علم کامپیوتر را پشت سر نگذارد ، این سه عنصر اصلی است:
علاقه
اینستاگرام از سابقه جستجوی شما برای قالب بندی خوراک شما استفاده می کند. بنابراین ، صرف نظر از آنچه به آن علاقه دارید ، هنگام بازدید از برنامه ، پستهای مرتبط در فید شما نمایش داده می شود.
زمان
اینستاگرام رویکرد آخر تا اول را دارد ، درست مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی. وقتی پست ها را مطابق ترجیحات جستجوی شما در فید شما سازماندهی می کند ، آخرین پست ها را در اولویت قرار می دهد. این بدان معناست که شما قرار نیست چند روز پیش پست هایی را ببینید ، به همین دلیل کاربران می خواهند دنبال کنندگان آنها به طور مرتب فیدهای آنها را بررسی کنند.
اثر متقابل
تعامل شما با کاربر دیگر نیز به اینستاگرام کمک می کند تا پست های خود را بالاتر از پست های دیگران قرار دهد. اگر از پست شخصی خوشتان می آید ، به او پیام دهید (برای او پیام دهید) ، در مورد یک پست نظر دهید ، از هشتگ های مشابه استفاده کنید یا آنها را در پست خود تگ کنید ، به احتمال زیاد پست های او را قبل از دیگران خواهید دید.
کاربران اینستاگرام چه می خواهند؟
شبکه های اجتماعی مختلف به دلایل مختلف افراد را جذب می کند. اینستاگرام یک ابزار بسیار بصری است و مردم در درجه اول برای مشاهده تصاویر به آن می پیوندند. این راه ایده آل برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده است ، برای دیدن آنچه در زندگی آنها می گذرد و به آنها اطلاع دهید که در زندگی شما چه می گذرد.
افراد مشهور از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود و زندگی پر زرق و برق خود استفاده می کنند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. مشاغل از اینستاگرام برای دسترسی به کاربرانی در سراسر جهان استفاده می کنند که بخشی از بازار هدف را برای ایجاد فروش تشکیل می دهند.
در نهایت ، اینستاگرام یک ابزار بازاریابی است ، خواه شما در مقیاس کوچک یا بزرگ خود را بازاریابی کنید یا شرکت خود را بازاریابی کنید.
هر چند وقت یکبار باید در اینستاگرام پست بگذارید؟
همانطور که قبلاً توضیح داده شد ، الگوریتم اینستاگرام به مدت کوتاهی به پست های شما "ماندگاری" می دهد و ارسال به ندرت شما را در ابهام Insta قرار می دهد. با این حال ، چیزی به نام ارسال بیش از حد نیز وجود دارد ، بنابراین باید بر اساس آنچه می خواهید بگویید و می خواهید آن را ببینید ، تعادل را پیدا کنید.
چه زمانی باید در اینستاگرام پست بگذارید؟
وقتی دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام فعال می کنید ، باید آنها را درگیر کنید ، به همین دلیل است که باید بدانید مخاطبان مورد نظر شما چه کسانی هستند. این به شما این امکان را می دهد که در مورد زمان ارسال پست ها تحقیق کنید تا در خوراک آنها ظاهر شوید.
همچنین می توانید اطلاعات زیادی را از ابزارهای تجزیه و تحلیل Instagram بدست آورید تا به شما در تدوین برنامه ارسال خود کمک کند. برخی از ابزارها به شما این امکان را می دهند که پست های اینستاگرام خود را از پیش تعیین کنید ، استفاده از برخی از آنها رایگان است. این امر باعث می شود که پست های شما در زمان مناسب در اینستاگرام ارسال شوند بدون اینکه در نیمه های شب با چشمانی مبهم بنشینید و منتظر بمانید تا دکمه "ارسال" را فشار دهید.
تصاویر در برابر متن: چه چیزی در اینستاگرام برنده می شود؟
دست روی دست بگذارید ، تصاویر و عکس ها در اینستاگرام غالب هستند زیرا اگر تصویری برای آنها جالب نباشد بعید است اکثر کاربران به متن شما توجه کنند. همچنین اگر شما اولین تأثیر خوبی را بر جای نگذارید ، که در رسانه های اجتماعی عکس پروفایل شما است ، احتمالاً آنها شما را دنبال نخواهند کرد. این اولین و شاید تنها شانس شما برای جلب توجه دیگران است ، به این معنی که باید با دقت انتخاب شود.
یک عکس گویای هزاران کلمه است
تصاویر اینستاگرام شما باید یک حالت تغییر یافته از واقعیت ایجاد کند که حس کارت پستال را ایجاد می کند. یکی از بزرگترین پدیده های اینستاگرام که کاربران را به خود جلب می کند ، شیوه ای است که می توانند عکس های خود را دستکاری کرده و ویرایش کنند تا با استفاده از گزینه های فیلتر ، جذابیت بیشتری پیدا کنند. تنها درصد کمی از عکسهای ارسال شده در اینستاگرام فیلتر نشده است. این امکان را به کاربران می دهد تا تصاویر کاملاً حرفه ای را ارسال کنند.
برش عکس نیز مهم است و نباید از آن به عنوان عاملی برای یک پست عالی در اینستاگرام استفاده کرد. تصاویری که در حالت عمودی گرفته می شوند نسبت به تصاویر منظره ترجیح داده می شوند زیرا مشاهده آنها راحت تر است.
باید حرفی برای گفتن داشته باشید
در حالی که عکس عنصر اصلی پست اینستاگرام شما است ، باید عنوان آن را برای متن اضافه کنید. هنگامی که چشم کاربر را به خود جلب کردید ، می خواهید مطالب شما را بخواند. عنوان شما باید با توضیح تصویر ، آن را تقویت کند. توضیح شما می تواند روایتی کوتاه از شرایط باشد ، یا می تواند در قالب یک جمله یا نقل قول طنزآمیز ، جدی یا قدرتمند ارائه شود.
به یاد داشته باشید که اینستاگرام بیشتر به تصویر مربوط می شود ، بنابراین متن طولانی برای این پلتفرم مناسب نیست. کاربران به دنبال نگاه کردن به یک مقاله طولانی هستند و به همین دلیل است که تبلیغات داستانی بسیار محبوب هستند. اگر کاربران را با عنوان خوب جذب می کنید ، می توانید پیوندی را به صفحه فیس بوک ، لینکدین یا توییتر خود به آنها ارائه دهید تا بیشتر بدانید.
از هشتگ هایی که افراد ممکن است آن را جستجو کنند ، مانند مکان شما (به عنوان مثال ، #هالیوود) یا کاری که شما انجام می دهید (به عنوان مثال ، #FunInTheSun) استفاده کنید تا بین سایر کاربران بیشتر دیده شود. هشتگ های خود را عاقلانه انتخاب کنید ، زیرا استفاده زیاد از آن نیز می تواند برای سایر کاربران آزاردهنده باشد.
راز موفقیت شما در اینستا
راز موفقیت شما ، استفاده از نرم افزار یتی ,با یتی دیگه نیاز نیست از یک بلاگر فعال کمک بگیری. یتی نرم افزار هوشمند افزایش تعامل اینستاگرام , یتی با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی قابلیت های زیادی نظیر فالو (بر حسب موقعیت مکانی , علاقه مندی , کاربر های مورد علاقه و ... ) , انفالو , سین کردن استوری , لایک روز مره ,کامنت های هوشمند , امکانات بیشتر دیگه پست یا استوری هاتون نیازی به زمان یا ساعت خاصی نداره, بایتی بازدهی پیجت رو ببر بالا
ویژگی های نرم افزار یتی
نرم افزار یتی 21 ابزار جهت ارتقاء پیج اینستاگرام به شما ارائه میدهد که در قسمت زیر به همه ابزارها اشاره شده است
آنفالو خودکار
فالو برحسب کاربر و هشتگ و موقعیت جغرافیایی
انجام امور روز مره (لایک ,سین استوری و..)
مجوز استفاده برای 2 اکانت
فول لایک و فول کامنت
فول لایک و فول کامنت در هشتگ
ارسال پیام به خودکار بک نداده ها
مشاهده امار پیج
تشخیص فالور های هویج (کسانی که فعالیتی در حساب شما ندارند)
زمان بندی برای درج استوری و پست
دانلود پروفایل و مدیا های اینستاگرام
تنظیمات هوش مصنوعی
ارسال دایرکت گروهی برای کاربران
ارسال پیام به خودکار طرفداران ها
منشی هوشمند پیج اینستاگرام برای پاسخگویی به دایرکت
مشاهده و مدیریت های هویج ها
چگونه یتی باعث افزایش بازدهی پیج میشود
ورود به اکسپلور , افزایش بازید صفحه , افزایش تعامل با کاربر , جذب فالوور هدفمند ابزاری است که برای هر پیج موفق در اینستاگرام جز هدف های هر کاربر اینستاگرام است که یتی این ها فرآیند ها را تضمین میکند
افزایش محبوبیت با بازید خود کار فالوینگ های شما
افزایش محبوبیت شما در هشتگ با لایک و کامنت روز مره
افزایش محبوبیت با فول لایک و فول کامنت کاربران
ارسال پیام های خودکار به کاربران
و ابزار های زیادی که میتوانید در ویدئو آموزشی مشاهده نمائید